VÝTAH Z OBCHODNÍCH PODMÍNEK (celé znění najdete ZDE), ke dni 16. 8. 2023V. Odstoupení od smlouvy, nemožnost poskytnutí služby v podobě zážitku
1. Klient nemůže od zprostředkované smlouvy uzavřené prostřednictvím dodavatele nebo Dateio podle NOZ odstoupit, a to ve smyslu ustanovení § 1837 odst. J) NOZ, tj. v případě, kdy se jedná o ubytování, dopravu, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel, dodavatel služeb, tato plnění poskytuje v určeném termínu.
2. V případě nenaplnění nutného počtu účastníků zážitku, nepřízni počasí nebo z jiných podstatných důvodů, které jsou zvlášť specifikované u každého konkrétního typu zážitku – služby, kdy nelze službu poskytnout, vrátí Dateio klientovi cenu, kterou uhradil, v plné výši na účet, ze kterého platbu provedl. Platba bude vrácena bez zbytečného odkladu po tomto zjištění, nejpozději však do 10 pracovních dnů, kdy služba měla být poskytnuta a měla se konat. V tomto případě se jedná o okamžité odstoupení od smlouvy ze strany Dateio.
VI. Reklamace
1. Dodavatel Dateio je povinný klientům zajistit poskytnutí služeb specifikovaných na webu visa-experience.cz v souladu s uzavřenou smlouvou, těmito VOP a obecně závaznými právními předpisy.
2. Nesplní-li dodavatel své povinnosti vyplývající ze smlouvy řádně a včas, je klient povinen vady poskytnuté služby u poskytovatele reklamovat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 kalendářních dnů od skončení poskytování služby. V případě, že poskytnutí služby neproběhlo vůbec, je klient povinen vady poskytnuté služby u poskytovatele reklamovat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů měsíců plynoucích od prvního dne, kdy měla být služba poskytnuta.
3. Klient je povinen uplatnit reklamaci a je povinen v ní uvést číslo objednávky a popsat vady poskytnuté služby.
4. Klient uplatní reklamaci zážitku u dodavatele zážitku, případně u společnosti Dateio. Společnost Dateio (je-li o reklamaci náležitě informována) klientovi ručí za řádný průběh reklamačního řízení.
5. Dodavatel služeb reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejího řádného uplatnění, vyřídí. Pro případ zamítnutí reklamace poskytovatel služeb zákazníkovi vydá písemné (e-mailové) odůvodnění.
6. V případě, že klient řádně uplatní oprávněnou reklamaci, má právo na odstranění vad poskytované služby a není-li to možné, má právo na přiměřenou slevu z ceny, kompenzaci.
7. Je-li klientovi již při uplatnění či čerpání služby zřejmé, že služby nejsou poskytovány řádně, doporučuje Dateio klientovi, zajistit si důkazy o vadném poskytování služby pro usnadnění případné reklamace nebo uplatnění nároku na náhradu škody (pořídit fotografie, videozáznam, potvrzení svědky apod.) a předložit je poskytovateli služby při reklamaci nebo uplatnění jiných nároků.
8. Každý klient je zároveň spotřebitelem, je oprávněn se v případě neuznání reklamace, nebo jakéhokoliv jiného sporu s poskytovatelem služeb (tedy v případě, pokud se příjemce služby domnívá, že jej poskytovatel služeb poškodil nebo nedostál svým závazkům) obrátit na nezávislé centrum řešení spotřebitelských sporů České obchodní inspekce (ČOI) a zahájit bezplatný proces mimosoudního jednání. Podrobnosti o podmínkách a způsobu zahájení mimosoudního jednání naleznete na stránkách www.coi.cz (nebo zde: http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/ ).
VII. Odpovědnost Dateio
1. Dateio je zprostředkovatel zážitků – služeb mezi klientem a dodavateli. Současně Dateio klientovi ručí za řádné dodání zážitků nebo služeb.
2. Dateio nenese odpovědnost za žádnou škodu, která klientovi vznikne v souvislosti s poskytováním služeb, jak poskytovatelem služby, tak třetí osobou. Dateio však klientovi ručí za náhradu vzniklé škody.
3. Dateio není s to zaručit pravdivost a úplnost popisu služby a vychází pouze z informací, které dodal a poskytl dodavatel.
4. Jakékoliv nároky z odpovědnosti za škodu či újmu související se službami, resp. z vadného plnění (reklamace) klient uplatňuje prostřednictvím internetových stránek programu. V takovém případě může klient využít též možnosti mimosoudního řešení sporu a kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz) a postupovat dle pravidel uvedených na jejích webových stránkách.
5. Dateio nenese odpovědnost za obsah webových stránek dodavatelů poskytujících služby ani za případná porušení práv třetích osob, kterých se mohou dodavatelé prostřednictvím svých nabídek dopouštět (práva intelektuálního vlastnictví, práva osobnostní atd.).
6. Poskytování zprostředkovaných služeb se bude dále řídit všeobecnými obchodními podmínkami nebo specifickými podmínkami dodavatele služeb.