Všeobecné obchodní podmínky společnosti Dateio s.r.o.

ke zprostředkování zážitků v Experience Programu (dále jen VOP)


I. Úvodní ustanovení

  1. Společnost Dateio s.r.o. (dále jen Dateio), Praha 5, Košíře, Beníškové 1285/7, IČ 02216973, je pověřená jiným smluvním vztahem se společností Visa Europe Limited, 1 Sheldon Square, London W2 6TT (dále jen Visa) provozem Experience Programu (dále jen program). Zprostředkovává prodej služeb včetně zážitkových služeb svých smluvních partnerů (dále jen dodavatelé) pro vybrané klienty společnosti Erste Group (dále jen klienti).
  2. Nabídky služeb a zážitků jsou uvedeny na internetových stránkách visa-experience.cz 
  3. Smluvní vztah upravený těmito VOP se řídí obecně závaznými právními předpisy České republiky.
  4. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vzájemné vztahy těmito VOP, občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb., v platném znění, dále jen NOZ) a zákonem o ochraně spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb., v platném znění).

II. Vznik zprostředkovaného smluvního vztahu

  1. Dateio umožňuje klientům nákup zážitků nebo služeb poskytovaných dodavateli, a to prostřednictvím webových stránek visa-experience.cz. 
  2. Dateio zprostředkovává nákup zážitků nebo služeb klientům z nabídky uvedené na webových stránkách visa-experience.cz. K uzavření zprostředkovávané smlouvy mezi klientem a dodavatelem dojde tak, že si klient vybere dané zážitky nebo služby na webových stránkách visa-experience.cz a po jejich vložení do nákupního košíku a po odsouhlasení těchto VOP prostřednictvím těchto webových stránek zaplatí společnosti Dateio, a to výlučně pomocí platební karty společnosti Visa. 
  3. Dále Dateio také zprostředkovává poptávku individuálních zážitků nebo služeb z nabídky uvedené na webových stránkách visa-experience.cz. Dodavatel v tomto případě komunikuje přímo s klientem za účelem sestavení individuální nabídky. Po písemném odsouhlasení obsahu nabídky, resp. obsahu zprostředkovávané smlouvy a těchto VOP klientem zašle dodavatel nebo Dateio klientovi fakturu a link k úhradě zážitku nebo služby.
  4. Po uzavření zprostředkované smlouvy mezi klientem a dodavatelem obdrží klient od Dateio nebo dodavatele e-mailem voucher potvrzující uzavření dané smlouvy a spolu s ním souhrn podmínek dané služby. Čerpání voucheru se dále řídí zprostředkovanou smlouvou včetně příp. obchodních podmínek dodavatele. 
  5. Odpovědnost za zprostředkování zážitku nebo služby nese dodavatel Dateia, který je i příslušným subjektem k řešení jakýchkoliv reklamací ze strany klienta.
  6. Dateio má nastavené smluvní závazky s dodavateli zážitků a při řešení jakéhokoliv podnětu ze strany klienta, s nimi zahájí jednání.
  7. Dodavatelé mají nastavené smluvní závazky se společností Dateio. Dateio má nastavené kontrolní mechanismy a v případě neplnění podmínek ze strany dodavatele, vstoupí Dateio do jednání s dodavatelem za účelem sjednání nápravy.

III. Cena a způsob platby

  1. Ceny služeb na webových stránkách jsou uvedeny v Kč a obsahují vždy příslušnou výši DPH. Nákupem zážitku klient souhlasí s jeho cenou a podmínkami.
  2. Nákup zážitků nebo služeb podle čl. 2 písm. b) těchto VOP je možné hradit pouze prostřednictvím platebních karet Visa.
  3. Nákup zážitků nebo služeb podle čl. 2 písm. c) těchto VOP je možné hradit pouze prostřednictvím zaslaného linku společností Dateio platebními kartami Visa.

IV. Platební podmínky

      Pro platby podle čl. 2 písm. b) a c) těchto VOP platí tyto podmínky:

  1. platba probíhá pouze on-line kartou Visa na účet společnosti Dateio,
  2. k platbě může dojít buď prostřednictvím terminálu na webových stránkách visa-experience.cz nebo linkem zaslaným klientovi na e-mail,
  3. úhrada zážitku nebo služby v plné výši je podmínkou uzavření zprostředkované smlouvy mezi klientem a dodavatelem. Jedná se o cenu konečnou, která není již dále navyšována o žádné daně nebo jiné poplatky.

V. Odstoupení od smlouvy, nemožnost poskytnutí služby v podobě zážitku

  1. Klient nemůže od zprostředkované smlouvy uzavřené prostřednictvím dodavatele nebo Dateio podle NOZ odstoupit, a to ve smyslu ustanovení § 1837 odst. J) NOZ, tj. v případě, kdy se jedná o ubytování, dopravu, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel, dodavatel služeb, tato plnění poskytuje v určeném termínu.
  2. V případě nenaplnění nutného počtu účastníků zážitku, nepřízni počasí nebo z jiných podstatných důvodů, které jsou zvlášť specifikované u každého konkrétního typu zážitku – služby, kdy nelze službu poskytnout, vrátí Dateio klientovi cenu, kterou uhradil, v plné výši na účet, ze kterého platbu provedl. Platba bude vrácena bez zbytečného odkladu po tomto zjištění, nejpozději však do 10 pracovních dnů, kdy služba měla být poskytnuta a měla se konat. V tomto případě se jedná o okamžité odstoupení od smlouvy ze strany Dateio.
  3. V případě písemného požadavku klienta na STORNO objednávky, ještě před potvrzením termínu od dodavatele, zahájí společnost Dateio proces zrušení objednávky v rámci provozní doby uvedené na stránkách programu. Stornuje objednávku u dodavatele zážitku, následně přejde k vrácení finančních prostředků na účet, ze kterého byla objednávka uhrazena. Částku nelze poukázat na jiný účet, než ze kterého byla stržena platba pro úhradu objednávky.  Klientovi budou zpět na účet převedeny prostředky za úhradu objednávky obvykle do 5 pracovních dní, při mimořádných okolnostech do 10 pracovních dní.

VI. Reklamace

  1. Dodavatel Dateio je povinný klientům zajistit poskytnutí služeb specifikovaných na webu visa-experience.cz v souladu s uzavřenou smlouvou, těmito VOP a obecně závaznými právními předpisy. 
  2. Nesplní-li dodavatel své povinnosti vyplývající ze smlouvy řádně a včas, je klient povinen vady poskytnuté služby u poskytovatele reklamovat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 kalendářních dnů od skončení poskytování služby. V případě, že poskytnutí služby neproběhlo vůbec, je klient povinen vady poskytnuté služby u poskytovatele reklamovat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů měsíců plynoucích od prvního dne, kdy měla být služba poskytnuta. 
  3. Klient je povinen uplatnit reklamaci a je povinen v ní uvést číslo objednávky a popsat vady poskytnuté služby. 
  4. Klient uplatní reklamaci zážitku u dodavatele zážitku, případně u společnosti Dateio. Společnost Dateio (je-li o reklamaci náležitě informována) klientovi ručí za řádný průběh reklamačního řízení.
  5. Dodavatel služeb reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejího řádného uplatnění, vyřídí. Pro případ zamítnutí reklamace poskytovatel služeb zákazníkovi vydá písemné (e-mailové) odůvodnění. 
  6. V případě, že klient řádně uplatní oprávněnou reklamaci, má právo na odstranění vad poskytované služby a není-li to možné, má právo na přiměřenou slevu z ceny, kompenzaci. 
  7. Je-li klientovi již při uplatnění či čerpání služby zřejmé, že služby nejsou poskytovány řádně, doporučuje Dateio klientovi, zajistit si důkazy o vadném poskytování služby pro usnadnění případné reklamace nebo uplatnění nároku na náhradu škody (pořídit fotografie, videozáznam, potvrzení svědky apod.) a předložit je poskytovateli služby při reklamaci nebo uplatnění jiných nároků. 
  8. Každý klient je zároveň spotřebitelem, je oprávněn se v případě neuznání reklamace, nebo jakéhokoliv jiného sporu s poskytovatelem služeb (tedy v případě, pokud se příjemce služby domnívá, že jej poskytovatel služeb poškodil nebo nedostál svým závazkům) obrátit na nezávislé centrum řešení spotřebitelských sporů České obchodní inspekce (ČOI) a zahájit bezplatný proces mimosoudního jednání. Podrobnosti o podmínkách a způsobu zahájení mimosoudního jednání naleznete na stránkách www.coi.cz (nebo zde: http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/ ). 

VII. Odpovědnost Dateio

  1. Dateio je zprostředkovatel zážitků – služeb mezi klientem a dodavateli. Současně Dateio klientovi ručí za řádné dodání zážitků nebo služeb.
  2. Dateio nenese odpovědnost za žádnou škodu, která klientovi vznikne v souvislosti s poskytováním služeb, jak poskytovatelem služby, tak třetí osobou. Dateio však klientovi ručí za náhradu vzniklé škody.
  3. Dateio není s to zaručit pravdivost a úplnost popisu služby a vychází pouze z informací, které dodal a poskytl dodavatel.
  4. Jakékoliv nároky z odpovědnosti za škodu či újmu související se službami, resp. z vadného plnění (reklamace) klient uplatňuje prostřednictvím internetových stránek programu. V takovém případě může klient využít též možnosti mimosoudního řešení sporu a kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz) a postupovat dle pravidel uvedených na jejích webových stránkách.
  5. Dateio nenese odpovědnost za obsah webových stránek dodavatelů poskytujících služby ani za případná porušení práv třetích osob, kterých se mohou dodavatelé prostřednictvím svých nabídek dopouštět (práva intelektuálního vlastnictví, práva osobnostní atd.).
  6. Poskytování zprostředkovaných služeb se bude dále řídit všeobecnými obchodními podmínkami nebo specifickými podmínkami dodavatele služeb.

VIII. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky, jakož i vztah klienta a společnosti Dateio ve vztahu ke zprostředkování služeb, se řídí českým právem. Tyto VOP tvoří úplný obsah zprostředkovatelské smlouvy mezi Dateio a klientem a jejich odsouhlasením klient potvrzuje, že se s těmito všeobecnými obchodními podmínkami seznámil a že nemá výhrady k obsahu této zprostředkovatelské smlouvy.
  2. Případná neplatnost jednotlivých ustanovení nemá vliv na jejich celkovou platnost.

IX. Ochrana osobních údajů

  1. Ochrana osobních údajů se řídí Nařízením Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně osobních údajů. Toto nařízení se vztahuje na zpracování osobních údajů klientů – fyzických osob. V souladu s tímto nařízením Dateio zpracovává a uchovává osobní údaje klientů, které během objednávkového procesu shromažďuje, a to toliko za účelem a pokud je to nezbytné pro uzavření a plnění zprostředkované smlouvy o poskytnutí zážitku – služby a nikoli pro marketingové účely.
  2. Osobní údaje mohou být dle nařízení zpracovány po příslušnou dobu v souladu s právními předpisy a jsou bezpečně zpracovány v elektronické databázi. Dateio se zavazuje, že žádné osobní údaje nebude postupovat nebo zpřístupňovat třetím stranám, ledaže se tak stane v souladu s právními předpisy, zejména za účelem ochrany oprávněných zájmů Dateio.
  3. Bližší podrobnosti – „Poskytnutí informací o zpracování a ochraně osobních údajů dle GDPR“ najdete na webových stránkách visa-experience.cz.

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 16. 8. 2023.

Jsme tu pro vás

Na vaši zprávu odpovíme do 24 hodin, v rámci pracovních dní mezi 9:00‒17:00.

Zavolejte nám

WhatsAppujte nám

Přihlaste se k odběru novinek, ať vám již žádný zážitek neuteče!

Zážitkový program provozuje a o bezpečnost vašich dat se stará společnost Dateio s.r.o., s pověřením společnosti Visa Europe Services LLC. Za kvalitu poskytovaných služeb ručí a případné reklamace vyřizují jednotliví dodavatelé. Konkrétní podmínky provozu zážitkového programu naleznete v sekci Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů.
Provozovatel:
Dateio s.r.o. | Beníškové 1285/7, Praha 5, Košíře | IČ: 02216973 | DIČ: CZ02216973 | zapsaná u Městského soud v Praze, sp. zn. C 216820
envelopephone-handsetcrossmenuchevron-down